Boltberendező Blog

Értékesítés ösztönzés vásárlásélménnyel

Alternatív babaszoba dekor - avagy zenélő forgó helyett csendes felvonó

Á. szobájával még adós voltam. Szóval igen, ez megint egy személyesebb poszt lesz, de ígrem nem sok ilyen másik akad mostanában. :) Íme hát egy kis betekintő a leendő bababirodalomba.

img_5894_fotor.jpg

img_5892_fotor.jpg

Szoba temáját ezúttal sokkal nehezebb volt kitalálni. Továbbra is az erdős és felhős minták a kedvenceim. Olyasmit kellett hát keresni, ami ettől nem áll messze, még is egy ici-picit talán más. Végül nem is én magam voltam az ötletgazda, hanem a Á. apukája, de egyből rábólintottam a "hegyek" támájára.

Szokás szerint inspiráció gyűjtéssel zajlottak az előkészületek. Legfőbbképpen, azt kellett kitalálnom, hogy milyen anyagból is legyenek azok a hegyek a falon. Mivel P. szobájában szinte csak falmtaricát használtunk, itt ettől el akartam térni. Imádom a tapétákat, de valahogy egy ilyen projektbe itt és most nem akartam belevágni. Azt tudtam, hogy valami egyszerűbb megoldás lesz. Miután elvetettem az eredetileg tervezett tengerészkék - arany színvilágot is, és maradt a szürke-menta-fekete-fehér, szinte biztos volt, hogy kicsit skandináv, letisztult, puritánabb lesz az egész szoba dekorációja. Egyszóval vonalas ábrázolás, visszafogott minták és szellős szoba, nem zsúfoljuk tele apróságokkal (egyelőre).

A másik alapanyag (a matricákon kívül), amivel igazán könnyen lehet dekorálni és az adott "rajz" bármikor módosítható, akár falon is: a dekortapasz. Ebből pedig szintén akadt itthon jó pár. Persze menta és sima fekete éppen nem, de a mintás feketéket összegyűjtve megkezdődhetett a hegy elkészítése. Aki sokat jár Zell-am-See környékén annak ismerős lehet a forma. :) Kerültek is havas csúcsok a tetejére, tó part a lábához, erdő a bal oldalára és pár kósza óriás hópihe a fellegekbe.

img_5888_fotor.jpg

img_5889_fotor.jpg

Biztos voltam benne, hogy ez az Ikeás szőnyeglight box és papírzsák is kerül majd be a szobába (ez utóbbi kiválló szolgálatot tesz a pelusok elrejtésében), de azt nem sejtettem, hogy ennyire szuper központi elemet is találunk majd, mint ez a Playmobilos felvonó. Ez megint csak a véletlen műve volt, de én igazán nagyon örülök neki. Már P. szobjánál se rajongtam nagyon a zenélő forgó ötletéért, hát itt és most ez sikerült remekül megkerülni.

img_5885_fotor.jpg

fotor_collage.jpg

Számtalan kiegészítőt rejtett a doboza. Volt hozzá 4 emberke, komplett pénztáros berendezés, még apró pénzek, jegyek is. Hólapát, elsősegély táska, távcső, hátizsákok miegymás. Szuper lesz majd játszani is vele, ha nagyobbak lesznek a fiúk. Addig pedig csak annyi volt a dolgunk, hogy megfelelően beállítjuk és (díszként) rögzítjük, hogy igazán biztonságos legyen.

img_5891_fotor.jpg

img_5890_fotor.jpg

A szoba másik falára, a kihúzható kanapé fölé, került még egy apró polc és pár kép, köztük P. festményével, a kistesó részére.

Az ingyenesen letölthető/nyomtatható képeket itt találtam:

1. Lill tree hugger

2. Going to the woods is going home

3. Oh the places you will go

4. Be brave little one

5. Adventure (T1)

Ne maradj le a többi posztról sem, kövesd a Boltberendezőt a Facebookon vagy iratkozz fel a Hírlevélre! 

A bejegyzés trackback címe:

https://boltberendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr3411069498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása