Boltberendező Blog

Értékesítés ösztönzés vásárlásélménnyel

Unikornisok Luxemburgban

Gabit tavaly decemberben ismertem meg, amikor jelentkezett az online tanfolyamunkra. Varázslatos online boltjával  (a Cinnamon Home-al, melyben dán design lakberendezési tárgyakat forgalmaz) már korábban is kapcsolatba kerültem, amikor az egyik üzlethez kerestünk kiegészítőket. Teljesen meglepett, amikor beiratkozott, kiváncsi is voltam a miértekre, de nem kellett sokat várnom mert hamar megkeresett hiszen sürgette a határidő. Épp egy bolt nyitás kellős közepén voltak, tele szuper ötletekkel és már majdnem kész tervekkel. Azért a többesszám, mert két másik partnerrel szövetkezve fogtak bele egy üzlet, jobban mondva concept store megalkotásába.

Miért pont ezt a stratégiát választották? Nos: mindhármuknak szinte ugyanaz a célcsoportjuk, termékeik jól kiegészítik egymást. Az üzletek bérleti díja külföldön nem éppen csekély, ezen előre meghatározott felosztásban osztoznak. Illetve a vadonatúj boltot nem csak árusítás céljára fogják használni, hanem különféle workshopoknak és blogger találkozóknak is helyet kívánnak biztosítani. Sőt olykor egy-egy pop up bolt a boltban megjelenés lehetősége sem kizárt.

unicorner_concept_store_owners-1.JPG

A boltról:

Már a neve is nagyon találó szerintem: Unicorner (benne van az unikornis szó, de ugyanakkor az angol corner, vagyis sarok is, ami az üzlet épületére, elhelyezkedésére is utal, illetve magában foglalja azt is, hogy a bolt egy-egy sarka más-más márkához tartozik. Vagyis üzletek az üzletben.) A logot maga Gabi tervezte. Szerintem igazán szuper lett. A belső teret együtt alkották, de Gabi építész végzettsége és kreativitása nagyban hozzájárult az egyedi designhoz. Telis tele van a bolt izgalmas megoldásokkal, ügyes Ikea hackekkel. De mondjon róla ő többet:

"Kedves Laura, 

még decemberben végeztem a kurzusodat, és azzal fejeztük be a beszélgetésünket, hogy visszatérek majd Hozzád, ha megnyitottunk, és lesznek képeink:) Igaz, ezeket nem profi fotós készítette, hanem jómagam, s elvileg lesznek majd profi képeink is, de úgy gondoltam, eljött az ideje, hogy bemutasssam a végeredményt :)

Rengeteg saját kezű munka van a boltban, mind tervezésben, mind kivitelezésben. Egy picit saját interior design projektemnek is tartom ezt a boltot, bár a cipős display nem az én munkám. (Mondjuk én is meg tudtam volna tervezni, de sajnos idő már nem maradt rá, így azt kiszerveztük :D)

De hogy az elején kezdjem, a padló kiválasztástól, lerakástól a világítás megtervezéséig és felrakásáig mindent magunk oldottunk meg. (Mondjuk tegyük hozzá, ez 3 partnert és plusz 3 férjet jelent, tehát 6-an voltunk rá :) )

A mi oldalunk persze ikea-hack - lehet, valakiben felmerül a kérdés, mit kellett ezen annyit dolgozni, hát volt mit :) Vittsjö polcokból es Stuva boxokból áll. A Vittsjöket flexszel elvágni, egymáshoz hegeszteni, lecsiszolni, lefesteni ... eltartott egy darabig :)  A Stuvakra sk. bőrfogantyúk kerültek. A pult, az álkandalló és a pegboardok a saját tervezés, persze azok nem saját kivitelezés, hanem egy lengyel asztalos vállalkozásé, illetve az álkandalló német asztalos munkája. 

A közös logonkat terveztem még én, illteve mindenki logoját megrajzoltam, hogy elküldhessük lézervágásra.

Ezen kívül nagy büszkeségem még a kültéri neon tábla, amit ugyancsak én terveztem meg, és a neon megérkezése után teljes mértékben mi installáltuk fel a férjemmel :).

Bár már március eleje óta nyitva vagyunk, csak mostanra mondhatjuk el, hogy úgy-ahogy, végeztünk. A bolt előtti teraszt még nem laktuk be, az még a nyár feladata lesz.

Jelenleg a hivatalos megnyitónkat tervezzük, amely május 13-án lesz, zenével, bemutatóval, stb :) De volt már itt egy Mumpreneur találkozó (a helyi anyavállalkozóknak, mert hogy mi is azok vagyunk :) ), ill. vasárnap tartottunk blogger brunchot. Szerintem mindkét rendezvény jól sikerült :)

Most tervezzük épp, hogy a helyi rádióban kérünk egy interjú-lehetőséget.

Azt talán még nem mondtam, hogy még azzal próbáljuk a kiadásainkat csökkenteni és egyúttal több látogatót a boltba csalni, hogy a helyiséget kiadjuk workshopok, borkóstolók stb. szervezésére, ill. van egy rész a bejárat mellett, amelyet pop up shopozásra szánunk, megfelelő ellenérték fejében.

Hirtelen ennyi jut eszembe :)

Itt vannak az elérhetőségeink:

UNICORNER Concept store

35 rue de Beggen

1221 Luxembourg

www.unicorner.lu

facebook: @UnicornerConceptStore

instagram: @unicorner.lu

Igazán kiváncsi vagyok a véleményedre, esetleg javaslatodra! :) Örülök, hogy rátaláltam az oldaladra, azóta is népszerűsítem :)

Üdvözlettel,

Gabi"

unicorner_concept_store_baby_shoes_first_healthy_shoes_nordic_intreroir_design_party_decoration.JPG

unicorner_concept_store_luxembourg_emel_shoes_mintmouse_shoes.JPG

unicorner_concept_store_luxembourg_first_kids_shoes_party_decoration_danish_design_home_accessories.JPG

unicorner_concept_store_luxembourg_interior.JPG

pegboard_unicorner.JPG

Nem csak a bolt lett igazán lenyűgöző, de a marketing megoldásokat is nagyszerűnek tartom, amiket Gabiék kitaláltak. Ahogy neki is írtam, szerintem igazi példa az övék, és azért is szerettem volna megosztani veletek, hogy inspirálódjatok, erőt merítsetek, ha esetleg Nektek is lennének hasonló terveitek.

A luxemburgi unikornisoknak pedig szívből kívánok nagyon sok sikert! ;)

Ne maradj le a többi posztról sem, kövesd a Boltberendezőt a Facebookon vagy iratkozz fel a Hírlevélre!

VIP CLUB:
Nemrég létrehoztunk egy zárt körű Facebook csoportot. Csatlakozz bátran Te is! Légy tagja a kis boltosok közösségének! Kérdezzetek egymástól vagy akár tőlem is. Ajánljatok, cseréljetek ötleteket üzletberendezés, kirakat vagy épp bolti marketing témában.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boltberendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr612436231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása