Reklámok a boltban, képkeretben

2016. április 18. 08:08 - LOR

A legtöbb kisboltban minden négyzetcentimétert igyekeznek kihasználni az üzlettulajdonosok és boltvezetők,  tárolásra, termékkihelyezésre. De számtalan olyan üzlet is akad, ahol a nagy belmagasságnak köszöhetően, vagy az üzlet stílusából adódóan néhány üres falfelület árválkodik. Nem mindig kell ezeket, feltétlenül (agyon) dekorálni, de ha némi hiányérzetünk támadna, (és sem festeni, sem tapétázni nem szeretnénk) akkor a jó öreg "képeket a falra" módszer is segíthet.

0f4533ff21ec42178eb5849b1bbd3e35.jpg

Manapság amúgy is újra fénykorát éli a külön keretekbe bújtatott, de egész kompozícióként összeállított képmontázs. Hogyan rendezhetjük el a képeket csokorban, profi módon magunk is? ĺme néhány tipp.

Válasszunk ki egy témát! Ez üzlet esetében lehet az aktuális termékkolekció, régi reklámok vagy egy hangulat, ami passzol a bolt stílusához, a forgalmazott termékek által közvetített üzenethez.

Gondoljuk át, hogy mennyi és milyen méretű képekkel kívánunk dolgozni! Mekkora helyet/felületet szeretnénk lefedni a képekkel? A legjobb, ha változatos méretekkel dolgozunk, így dinamikusabb lesz az összhatás. De ha nyugalmasabb hangulatra vágysz, nyugodtan válassz azonos méretű képeket!

screen_shot_2016-04-11_at_4_02_17_pm.png

Határozd meg a szín palettát! Ha van egy központi kép, ami fontos, akkor használd például a rajta levő (fő)színeket, illetve ahhoz passzoló árnyalatokat a többi képen is.

Válaszd ki a képeket! Most már megvannak a szempontok, ami alapján válogatni akarsz. Hajrá! Jól teszed, ha először lefotózod az összes kiszemelt képet és egymás mellé rakod őket, hogy lásd valóban passzolnak-e. Nem lóg-e ki valamelyik a sorból? Ha digitális képet vásárolsz még könnyebb dolgod lesz.

gallery.jpg

Tervezd meg az elrendezési alakzatot! Ha megvannak a képek, akkor nincs más hátra, mint kitalálni egy rendszerezett, ugyanakkor nem túl mesterkélt formát. (Ehhez egy kis segítséget pl. itt találsz.)

p2.jpg

TIPP: Aktuális akciókat is alapul vehetsz egy-egy kompozícióban, vagy választhatod egy kiemelt termék színét, alap elemként. Esetleg egy szezonális ruha mintája is lehet a központi kép. Ki mondta, hogy az akciós feliratok csak a polcok közvetlen közelében, ott belógatva vagy felragasztva jelenhetnek meg? Légy bátor és újíts! A képeket bármikor cserélheted!

-képek forrásai: poppytalk.com-

Ne maradj le a többi posztról sem, kövesd a Boltberendezőt a Facebookon vagy iratkozz fel a Hírlevélre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boltberendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr298604454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.