Boltberendező Blog

Értékesítés ösztönzés vásárlásélménnyel

Szó szerint áttörő, zseniális kirakatok

Na ezek azok a kirakatok, amik előtt biztosan mindenki lelassít. Megáll, közelebb megy, szemügyre vesz. Megvizsgál kívül. Aztán, ha nem jön rá egyből, hogy hogy is van ez, akkor biztosan belülről is. Illetve jó eséllyel, akkor is betérnek a boltba az emberek, ha egyből értik, hogy hogyan és miért. Mert aki ennyi energiát fordít a kirakatra, ilyen eredeti és ötletes, annak minden bizonnyal megéri megnézni a kínált portékáit is. Szóval ez az a pont, amikor a kirakat igazán életre kel és értelmet nyer. Na meg sok-sok vásárlót, PR-t és önműködő reklámot. Amikor a kirakatból gerillamarketing eszköz válik.

Talán virágokban a legegyszerűbb gondolkodni. Már ha ezeket a kompozíciókat egyszerűnek lehet nevezni. Elkészíteni biztos nem volt könnyű egyiket sem.

áttörö kirakatok5.jpg

áttörö kirakatok2_1.jpg

áttörö kirakatok4_1.jpg

De még ezeknél is jóval időigényesebb lehetett következő a könyvesbolti verzió. Viszont annál látványosabb és mozgalmasabb.

áttörö kirakatok3.jpg

Pár éve, Madridban a Diesel és a Fiat500 is megpróbálkozott egy hasonló koprodukcióval. Elég komolyan sikerült.

áttörö kirakatok1.jpg

A végére pedig egy light verzió a Whistles-től. Persze lehet csak azért mondom, mert nagyon tetszenek a geometrikus formák, de szerintem ez is megérte.

áttörö kirakatok6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://boltberendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr666949765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása