Boltberendező Blog

Értékesítés ösztönzés vásárlásélménnyel

Zene illetve hangok fontossága az üzletberendezésben

Hoztam Nektek egy videót mára. (Míg el nem felejtem, tudtátok, hogy elindult a Boltberendező Youtube csatornája? Bizony. Folyamatosan kerülnek fel újabbnál újabb tartalmak ide is. Iratkozzatok fel!)

Nosztalgiáztam kicsit, jobban mondva a régi fotókat törölgettem a telefonomról, mert állandóan betelik a tárhelyem. Olyan kincset találtam, amit bár Nektek készítettem, még sosem mutattam meg. Tavaly nyáron nővéremmel Malmöben jártunk és az egyik design boltban a következő zene/hang effekt játszották (hangosítsátok fel, hogy jobban lehessen hallani ;) :

zene_malmo_bolt.png

Hallottátok a madarakat és alatta a csengő bongó dallamot is? Nekem annyira tetszett. Teljesen pozitív, friss, üdítő, mégis nyugtató és természetes. Ennek megfelelően jó sok időt el is töltöttük a boltban.

Mert mit tud a megfelelő háttérzene az üzletekben?

Képes többek közt a várakozási idő érzékelését jótékony irányba befolyásolni illetve az üzlet megítélésére is pozitív hatással van. A zene is azon körülvevő faktorok egyike, melyet helyesen alkalmazva sokat lendíthetünk az üzlet forgalmán és pozitívan befolyásolhatjuk a vásárlásélményt. Egy sikeres boltban a jó hangulat elengedhetetlen. 

Te használod már ezt a bolti marketing fogást? Írd meg kommentben, hogy milyen zenék szólnak nálatok!

Ha többet szeretnél megtudni arról, hogy melyik boltba milyen zene illik, illetve, hogy mikre kell ügyelni a háttérzene kiválasztásakor (pl. jogi szabályozások), akkor kattints és jelentkezz a Boltberendező Online Tanfolyamára

Ne maradj le a többi posztról sem, kövesd a Boltberendezőt a Facebookon vagy iratkozz fel a Hírlevélre!

A bejegyzés trackback címe:

https://boltberendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr4512361247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása