Boltberendező Blog

Értékesítés ösztönzés vásárlásélménnyel

Bemutatkozó

CERUZA volt a jelem az oviban. Kislányként PAPÍR-írószer boltot szerettem volna. Nagyra nőve aztán REKLÁM szakon diplomáztam. Dolgoztam magyar és osztrák REKLÁMÜGYNÖKSÉGnél is (mindkét helyet és munkát nagyon szerettem). Több éven át vezettem online, dekor termékeket kínáló BOLTomat. Ausztriában mester szakdolgozatomat a pop up boltok BERENDEZÉSének különböző vásárlótípusokra gyakorolt hatásáról írtam. A német AV Akademikverlag-nak felkeltette az érdeklődését, megkerestek, így a könyv ma már, az Amazon virtuális polcain várja új olvasóit. Megszerzett ismereteimet és tudásomat később önerőből mélyítettem tovább. Valahogy így született ez a blog is.

Tippek, ötletek bolt és üzletberendezéséhez, külső-belső designhoz, vásárlásösztönzéshez.

Ha kérdésed, kérésed, megjegyzésed van itt megtalálsz.

Üdv,

Boltberendező Lor

daizy_gallery_boltberendezo2.jpg

u.i..: Büszkélkedem. A blog 2015-ben bekerült a TOP 10 Lakberendezési Blogok sorába is. Köszönöm!

face_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://boltberendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr366875873
süti beállítások módosítása