Boltberendező Blog

Értékesítés ösztönzés vásárlásélménnyel

Egy rejtőzködő boltról

Épp egy amerikai online kurzuson képzem tovább magam, ahol tegnap egy nagyon érdekes példát mutatott a prof. Jó, lehet, hogy sokatok számára már ismert a sztori, de én nem vagyok kifejezetten divatguru. Arról szólt az adott modul, hogy milyen technikákkal és praktikákkal segíthetjük a vevők tájékozódását az üzleten belül. Az óra végén azonban kontra példákról hallottunk..

Szóval, vannak olyan boltok akik előnyt kovácsolnak a titokzatosságból. Olyanok, amiknek kirakata direkt rolóval van lesötétítve vagy éppen fóliával homályossá téve (nem, nem a trafikokról van szó). De ezáltal aztán az átlagos járókelők elől minden rejtve marad. Nekik fogalmuk sem lehet róla, hogy vajon mit találnának bent a boltban. Miért és kinek jó ez a stratégia? Például az olyan üzleteknek, akiknek konkrétan meghatározott és viszonylag szűk célcsoportjuk van. Akik arra törekednek, hogy mások be se tegyék hozzájuk a lábuk. Hogy így aztán, az adott célcsoport kiváltságosnak érezhesse magát. Az Abercrombie & Fitch például egy ilyen márka. Az ő üzleteik számos mesét megérnének, de most, kivételesen nem róluk lesz szó.

7ee99030607644b70e3e7f46cf3f2771.jpg

A poszt most a Comme des Garcons egyik New Yorki boltjtát hivatott bemutatni. A japán ruhamárkának már a weboldala is kész rejtély, hát még a chelsea-i üzletük frontja. Akkor van esélyed egyáltalán észre venni és felfedezni, hogy az adott bejárat egy üzleté, ha pontosan tudod, hogy merre kell keresned.

d61e10eeb42d6178879ffd0def8b4fbe.jpg

46352cd61f1c316aabe1c13933b46860.jpg

De ha meg is van a graffitik és a viseltes tégla épület által rejtett alagút és abban beljebb az üvegajtó, na még akkor sem vagy igazán előbbre. Furfangos ugyanis az is, ahogy az ajtó nyílik. Semmi mozgásérzékelő, fotocella, de még kilincs sincs. Egy kis nyíláson bedugva a kezed, ha elég ügyes vagy esetleg elérheted, hogy bebocsátást nyerj. Haladhatsz tovább a fém alagútban, kíváncsian,

d169f10590b2609af820751eb2e3c95b.jpg

comme_des_garcons_new_york.jpg

a579277c88c3975d91f32894f7c5df8d.jpg

mikor hirtelen alagút vége, majd egy fényes, fehér-fekete-arany üzletbelső ejt rabul. Lehet kicsit túl tolakodó, lehet kicsit groteszk, de az élmény és az emlék garantált. A "hype" magával sodor és máris kész a "buzz".

- képek forrásai: 1, 2, 3, 4, 5, 6 -

Ne maradj le a többi posztról sem, kövesd a Boltberendezőt a Facebookon vagy iratkozz fel a Hírlevélre

A bejegyzés trackback címe:

https://boltberendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr17454036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása