Képzeld el, hogy reggel felkelsz, felöltözöl, reggeli után kutatva, bepillantassz a hűtőbe. Borúsan konstatálod, hogy épp 2 dl tejed maradt már csak, az is kelleni fog a gabonapelyhed elkészítéséhez. Aztán kifújt. Sok egyéb nem sorakozik a fagyos polcokon. Úgyhogy esete jöhet a nagybevásárlás. Álmosan elindulsz otthonról. Tömegközlekedéssel mész munkába. Viszont ahelyett, hogy zenét hallgatva, magad elé bambulva várnád a következő metrót/ villamost/ buszt, az előtted elterülő, óriás "reklám"plakátról válogatva, egy telefonos applikáció segítségével bevásárolsz. Kiválasztod, ami az esti főzéséhez kelleni fog és gyorsan meg is rendeled.
Mire hazaérsz a munkából, az ajtódban vár már a tele kosár. Nap végén így nincs más dolgod, mint főzni egy finomat, megvacsorázni és pihenni. Boltig buszozás, sorbanállás, cipekedés: megkerülve. Egy adaggal kevesebb stressz: kipipálva.
Na, hogy tetszik az ötlet?
Megsúgok valamit. Ez bizony Dél Koreában nem a jövő, ez már rég a jelen. Mindez a Tesco jóvoltából jött létre, a szolgáltatás neve pedig Homeplus.
Nem tudom létezik-e már szakszó erre a bolt fajtára, én még nem találtam. (Ha valaki tudja, írja meg!) Az online és az offline üzlet keresztezése, hibrid vásárlási lehetőség. Online vásárlás, hiszen neten rendelsz és tényleges árukihelyezés sincs. Ugyanakkor a termék mégis prezentálva van, hiszen a képe alapján, offline választhatod ki azt.
Ne maradj le a többi posztról sem, kövesd a Boltberendezőt a Facebookon vagy iratkozz fel a Hírlevélre!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.