Boltberendező Blog

Értékesítés ösztönzés vásárlásélménnyel

Miért éri meg a kisboltosoknak vásárokon árusítani?

Kisboltosként biztosan Te is tapasztaltad, hogy amint beköszönt a jó idő az emberek ellepik az utcákat, parkokat. Fagyit vesznek, sétálnak, megpihennek egy-egy padon vagy a fűben és élvezik a friss levegőt és eszük ágába sem jut az üzletekben bóklászni, ha csak nincsen rá valóban nyomós okuk, ha nem kell valamit feltétlenül beszerezniük. Annál szívesebben járják be azonban a sorra nyiló vásárokat, piacokat. Nézelődnek, beszélgetnek és újodonságokra vadásznak.

Épp ezért azt mondom, ott a helyed Neked is! A vásárlókat az általuk választott helyszínen tudod a legjobban elérni!

miert_eri_meg_a_kisboltosoknakvasarokon_arusitani.png

Biztos azt gondolod, hogy a vásárok és piacok a kézműveseknek és design termékeket árusítóknak valók. Mit keresnél Te ott, ha nincs ilyen árud? Meglehet, hogy a manapság olyan trendi piacok elsősorban nekik kedveznek, de nincs esetleg olyan termékkategóriád, amivel Te is meg tudnál jelenni és árusítani egy-egy vásáron? Nézz jobban szét a kínálatodban! Kapható nálad esetleg különleges:

  • étel/ ital
  • könyv, papír áru
  • játék
  • ruha, cipő, táska
  • ékszer, kiegészítő
  • lakberendezési cikk
  • virág, növény?

Ha igen, akkor ne habozz! Nézz szét online vagy a helyi lapokban, hogy milyen közelgő események, piacok lesznek, amin Te is részt tudnál venni, és jelentkezz!

Mi hasznod lesz belőle, ha vásározol, hiszen csak plusz nyűg, áru mozgatás, plusz munkaidő stb.? Valóban igényel némi szervezkedést és előkészületet, de nézd csak mennyi mindent nyerhetsz vele:

  • Növelheted a bevételed. Hiszen azért mész, hogy értékesíts. Persze nem ámítalak, akadnak jobb és akadnak rosszabb napok, nem garantált, hogy minden alkalommal óriási, a vártnál is nagyobb lesz a forgalmad. De a vásárokkal a napi profitnál sokkal többet nyerhetsz.
  • Új vásárlókhoz juthatsz el. Olyanokhoz is, akik maguktól lehet, hogy sohasem nem mentek volna az üzletedbe. Mert nem esett útba nekik, nem ismerték, nem tudtak róla, hogy ilyen klassz dolgokat is árulsz.
  • Remek marketing lehetőség. Kicsiben, leegyszerűsítve, kompakt formába bújtatva, ötletesen mutathatod be a boltod. Szórólapot, kupont, névjegykártyát oszthatsz az érdeklődőknek és becsalogathatod őket az üzletedbe. Hírlevél feliratkozókat gyűjthetsz és hosszú távú kapcsolatokat építhetsz (és ezek csak a legegyszerűbb lehetőségek.)
  • Új partnerekre, beszállítókra, viszonteladókra, együttműködési lehetőségekre találhatsz. Ha nyitott vagy rá, hogy más kiskereskedőkkel dolgozz együtt és nem mindenkiben csak a konkurenciát látod, a vásárok remek lehetőséget nyújtanak a kapcsolatépítésre is.

---- A Pinteresten a Vásári asztalok és displayek mappában rengeteg ötletet gyűjtöttem már össze, ha kiváncsi vagy és inspirációra vágysz nézz ott körül! Ha bátortalan vagy és egy kis útmutatásra van szükséged az elinduláshoz, akkor ez, az elsősorban kézműveseknek szóló, vásári kisokos segíteni fog. ----

Ne maradj le a többi posztról sem, kövesd a Boltberendezőt a Facebookon vagy iratkozz fel a Hírlevélre!

VIP CLUB:
Nemrég létrehoztunk egy zárt körű Facebook csoportot. Csatlakozz bátran Te is! Légy tagja a kis boltosok közösségének! Kérdezzetek egymástól vagy akár tőlem is. Ajánljatok, cseréljetek ötleteket üzletberendezés, kirakat vagy épp bolti marketing témában.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boltberendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr6312405049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása