Pár hét múlva Valentin Nap, ami körüli a feljhajtást épp úgy nem értem, mint a Halloween körülit, de sebaj. Ez is egy ünnep és sokan szeretik, másoknak pedig remek marketing és reklám alkalom. Ezt pedig tiszteletben tartom. Ezért is készítettem tavaly egy minimál dekoros Valentin Napi kirakat összeállítást.
Idén ebből csak a piros színt emeljük át és nézzük megy, hogy miként alkalmazható ez a figyelemfelkeltő tónus az üzlet frontján. (A sárga színről korábban itt írtam már.)
Ha ki akarsz tűnni a zajból, az utcából, a szomszédos boltok sorából, csak dobd be a piros színt! Nem kell, hogy a teljes üzletfront piros legyen. Az inkább a régies, angol fish and chips üzleteknek és puboknak való. Mutatok pár extra megoldást, ami biztosan a boltod irányába csalogatja a vásárlókat.
Fesd pirosra az üzleted ajtaját! Így biztos nem tévesztik majd el a bejáratot!
Legyen piros az üzlet felirata vagy a cégére!
A Mini így játszik az egyik pop up üzletében a pirossal.
Fesd fel a házszámot!
Tegyél egy piros padot a bolt elé!
Vagy fesd be az ablakot, az ajtót és még pluszban jöhetnek a fotelek!
Ha az árnyékolód piros, az is bőven elég.
De kiegészítheted egy piros biciklivel is.
Ha pedig nem szeretnél az év minden napján pirosat magad körül, akkor elég ha csak azon a bizonyos napon öltözöl jelzés értékűen, de azért mégis csak ebbe a vadító színbe, és a bejáratban (vagy, na jó odabent) fogadod a vásárlókat. ;)
A képek forrásai és még további két, kihagyhatatlan piros üzletfront itt: https://hu.pinterest.com/boltberendezo/üzlet-frontok/
Ne maradj le a többi posztról sem, kövesd a Boltberendezőt a Facebookon vagy iratkozz fel a Hírlevélre!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.