Boltberendező Blog

Értékesítés ösztönzés vásárlásélménnyel

Így lepd meg a vevőt, ha online boltod van

Sokat olvashattatok már arra vonatkozóan, hogy hogyan növelhetitek a vásárlásélményt a boltban. De mit kezdjen az, aki (csak) webáruházat üzemeltet? Mitől jó egy webshop? Mitől vevőbarát? - Erről a közeljövőben több poszttal is jelentkezem majd. És pszt! még titok, de hamarosan megjelenik a legújabb ingyenes Boltberendező Magazin is, amelyben az offline és online bolt közti harmónia lesz a fő téma.

Arról pedig, hogy hogyan adhatsz többet online bolt tulajdonosként  a vásárlóidnak, itt, alább olvashatsz.

Először is: Miért jó, ha többet nyújtassz, ha megleped őket, ha pozitívan csalódnak a vevőid? Nagyon egyszerű:

  • örömet szerzel nekik
  • boldogok lesznek
  • csupa jó dolgot kapcsolnak az üzletedhez
  • megszeretik
  • elköteleződnek iránta
  • törzsvásárlók lesznek és
  • viszik a jó hírét amerre csak járnak

Egy példa: Karácsonyra rendeltem a kisebbik fiúnknak menő, baba ruha csomagot: pantallót, hozzá illő sapkával. Igazából már a nagy fiúnak is akartam annó, de sosem léptem meg. Tény, hogy nem olcsó a csomag, de régóta nagyon tetszik. Na de, karácsony lévén eljött az idő. Alig vártam a postást. Óriási volt az öröm mikor kibontottam a csomagot. A hivatalos csomagolás alatt ez a natúr, kézzel, zsineggel átkötött, felmatricázott doboz fogadott. A tetejére egy kártya volt beillesztve, melyhez hozzá volt tűzve a kézzel írt számla. A kártyán nem egy, hanem két további kedvezmény fogadott: kedvezmény a következő vásárlásból (mivel a pici előbb utóbb úgyis kinövi a gatyót és újra lesz szüksége) illetve egy partner kedvezmény babafotózásra. Mekkora ötlet! Jól jár az anyuka, a fotós, de még a manufaktúra is, mert jó eséllyel újabb mesés fotókon szerepel majd egy csodás pantallójuk. Azt már mondanom sem kell, hogy a dobozt kinyitva, egyszerű, de igényes selyempapaírba csomagolva találtam a két ruhadarabot, egyedi, kedves címkékkel ellátva.

Tudtam én, hogy jó választás ez az ajándék, de még így is meg tudtak lepni. Nagyon tudom értékelni, ha valaki gondos és a vevők kedvében szeretne járni. Higgyétek el, ezzel nem vagyok egyedül.

Pár éve, mikor falmatrica és dekortapasz webshopom volt én is pont így csomagoltam. Egyedi dobozba, kézzel írt köszönő kártyával és egy mindig változó apró meglepetéssel. Sok-sok pozitív visszajelzést kaptam erre, így tudom, hogy tényleg van értelme.

img_6354_fotor.jpg

Tehát, hogyan lepheted meg a vevőket, ha online boltod van?

  • egyedi, igényes csomagolással (legyen az extra doboz vagy saját logós ragasztószalag)
  • apró meglepetésekkel: partner kedvezmény, saját kedvezmény, termékminta, képeslap, matrica stb.
  • kézzel írt köszönő kártyával
  • gyors, precíz kiszolgálással
  • kedves és hozzáértő ügyfélszolgálattal

Eszetekbe jut még valami? Írjátok meg a tippjeiteket kommentben!

Ne maradj le a többi posztról sem, kövesd a Boltberendezőt a Facebookon vagy iratkozz fel a Hírlevélre!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boltberendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr6212150069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása