Boltberendező Blog

Értékesítés ösztönzés vásárlásélménnyel

Interaktív üzletberendezések

Manapság már nem is olyan nehéz egy kis interaktív játékosságot csempészni az üzletekbe. A technikai megoldások már vannak annyira fejlettek, hogy szinte bármilyen egyedi ötlet kivitelezhető. De nem is kell egyből bonyolult, programozott, high-tech megoldásokra gondolni. Néha elég pár papírdarab vagy matrica és máris aktivizálhatjuk vevőinket.

Miért jó, ha a vásárlókat bevonjuk, megmozgatjuk és játékra hívjuk a boltunkban?

Mert:

  • mert mindenki szeret játszani, felfedezni
  • mert a vevők nyitottak az újra (trendi megoldásokra, szokatlan ötletekre)
  • mert ezzel kitűnhetünk a versenytársaink közül
  • mert így emlékezni fognak ránk
  • mert támogathatjuk vele az elköteleződést üzletünk iránt
  • mert minél több időt ötletenk el nálunk (kellemesen) a vásárlók, annál többet költenek majd

Persze, ami a legnehezebb az egészben, az talán maga az ötlet. Az alap elképzelés, amit aztán meg kell valósítani. Milyen interaktív elemmel csalogathatnám, köthetném le a vevőket. Mi ragadná meg leginkább a figyelmüket? Mi passzolna a boltomhoz?

Ìme egy kis inspiráció:

b130298805d2144449159d1f35f12b8d.jpg

A Virgin Holidays üzleteiben számtalan itneraktív élményben lehet részük a vevőknek. A boltokat úgy alakították ki, hogy az ügyfelek már ott a helyszínen elképzelhessék, megízlelhessék a közelgő utazásukat. Kassza helyett kóstoló pultokat alakítottak ki, az eladók mind stewardess uniformist viselnek, az érdeklődők pedig pezsgőt fogyaszthatnak és kipróbálhatják a business class kényelmes üléseit is.

60273bf8cee75ed9a721e642cda0c43e.jpg

Ruhaboltoknak a legkézenfekőbb technikai újdonság az interaktív próbafülke, ami elé állva, megspórolva a fel-le öltözést azonnal láthatjuk, hogy hogyan is állna rajtunk egy-egy ruhadarab.

e7ad897eaa4d8a95c01d48f0d8d4a702.jpg

Vagy ott vannak akár az interaktív kirakatok, amiken egy touch screen segítségével akkor is meg tudjuk rendelni a kiszemelt árut, ha a bolt épp zárva van.

Ez utóbbi két ötlehez talán nem rendelkezik mindenkinek kellő költségvetéssel, vagy épp bátorsággal, úgyhogy lássunk pár egyszerűbb, olcsóbb, mégis szuperhatékony példát.

02c08224ef8ad83b0d8eb4e43d1242ef.jpg

Selfie verseny egy, az üzletben elhelyezett tükör előtt? Reklám és interakció egyben!

3be9c3c21720aafc797d6ce2840dfc70.jpg

Mix&Match forgatós display, ami segít kiválasztani az egymáshoz legjobban passzoló darabokat.

9a97ad686ce59c4c5f1eb53086fe3ba1.jpg

Ötletes, egy kis plusz asztalosmunkával könnyedén kivitelezhető, egyedi, aktivitásra hívó display. Ez az igazi design. Szép, funkcionális, újító.

feac206e09b105d216e261ef944645e7.jpg

De jászhatsz csupán a padlóval is. Elég pár matrica és máris kész a navigációs installáció. Válasszon a vevő kedvére útvonalat. Válaszoljon pár egyszerű kérdésre és máris megtudhatja, hogy melyik a hozzá illő termék.

ugroiskola_boltban_gyerekbarat_1.jpg

A gyerekek is szuper egyszerűen leköthetőek egy szimpla, dekortapaszokból felragasztott ugróiskolával.

3f0c7800661d881718c4207f6280227f.jpg

Vagy akár a felnőtteket is meglepheted egy-egy kedves üzenettel, mint Kate Spade. (Minden egyes színes borítékban egy aktív üzenetet rejtettek el a dolgozók. Pl.: Egyél sütit reggelire!, Moslyogj egy idegenre! vagy Ènekelj a zuhanyon kívül is!)

+ egy interaktív ötletet Facebookos posztjaink között találsz. ;)

-képek forrásai: a képekre kattintva-

A bejegyzés trackback címe:

https://boltberendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr278808490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása